poniedziałek, 25 lutego 2013

Git.

                   Ostatnia  zimowa  pełnia  księżyca  już  za  nami. No i git. Oj,  nabiłam  ja  przez  nią  parę  dekagramów,  żeby  nie  powiedzieć  kilogramów,  tzn.  przez  tę  zimę,  nie  pełnię.  Ostatnio  miałam  wręcz  wilczy  apetyt  i  często  bez  powodu  pulsujący  nerw  pod  skórą,  a  może  to  nie  był  nerw  może  raczej  doskwierało  mi  przedwiosenne  rozdrażnienie. To  sobie  jadłam,  a  jak  nie  jadłam  to  przekąszałam,  a  jak  nie  przekąszałam  to  mymlałam.  Właściwie  to  jadłam  raz  dziennie,  od  rana  do  wieczora.
                    Wczoraj  postanowiłam  się  zdyscyplinować  i  pomyślałam,  jeżeli  już  muszę  mymlać  to  przynajmniej  zacznę  ćwiczyć.  I  to  była  reakcja  "spontaniczna".  Wprawdzie  do  wiosny  schudnąć  nie  zdołam,  ale  warto  zacząć.  Zaczęłam.  Wczoraj  zrobiłam ... 2  przysiady  i  2  skłony,  dzisiaj  zrobiłam ... 2  przysiady  i  2  skłony.  A  co,  gwałtownie  zaczynać  nie  można.  Zdziwko  przeżyłam, bo bez problemu  w skłonie  dotknęłam  podłogi  i  udało  mi  się  podnieść  niskopienny  tyłek,  z  przysiadu.  No,  myślę  sobie:  Alko,  kilogramów  kilka  dźwigasz,  ale  ze  sprawnością  nie  najgorzej. Jutro  zrobię ... 4 przysiady  i  4  skłony.  Jestem "zdeterminowana"  skoro  powiedziało  się  "a",  trzeba  powiedzieć "b".  Ja  zmierzę  się  z  całym  alfabetem.!!!
                   

4 komentarze:

  1. Szanując język polski weź pod uwagę litery ze znakami diakrytycznymi(jaki trudny czasem nasz język),chociaż litery z owymi znakami podobają mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Język polski szanuję w mowie i w piśmie.Zarówno w mowie jak i w piśmie dbam o znaki diakrytyczne,bo nie lubię niechlujstwa językowego.Dziękuję za wpis.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia -małymi kroczkami....... hmmmm dojdziesz.Chyba,co nie znaczy,że wątpię w Ciebie.
    Ja idę na rowerek...chyba
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochaaana, a gdzie ja chcę dojść, oto jest pytanie. Warto marzyć, czasami marzenia się spełniają. Dzisiaj jestem po ... 4. Idź na rowerek...chyba:):):)Pa.

    OdpowiedzUsuń