poniedziałek, 18 lipca 2011

Wg Mrożka .

           " Jutro  to  dziś  tyle ,  że  wczoraj " Sławomir  Mrożek .
             Wczoraj   to  dziś   tyle , że  jutro . Tak  sobie  sparafrazowałam   Sławomira  Mrożka  i  nawet  nie  zastanowiłam  się  ,  czy  ma  to  jakiś sens  .  Dla   mnie  wczoraj  jest  dziś .   Od   rana  myślę  o  tym , czy ja  tylko  pomogłam  swojemu   psu  przejść   na  drugą  stronę  , czy  zawiodłam  jego  zaufanie  i  sprowadziłam  na  niego  śmierć .  Rozmawiałam  już  dzisiaj  z  weterynarzem  i  potwierdził  słuszność  wczorajszej  decyzji  . Grejutek  był  już  za  stary i  dlatego  nie  zareagował  na  leczenie . To  takie  trudne ,  jeżeli  w  ciągu  nie  całej  doby  traci  się  zwierzątko  ,  które  przez  tyle  lat  dostarczało  radości  . Jestem  psiarą  a  jamniki  to  najsłodsze  psy  na  świecie .
             Wczoraj   po  raz  pierwszy  zakwitł   clematis  ,  czyżby  roślinka  chciała  złagodzić  stratę  psa ?
           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz