czwartek, 10 maja 2012

Historia......

                   Dla  podniesienia   nastroju,   odwiedziłam   dzisiaj  Świat  Jamnika  i   trochę  odreagowałam,  nie  sposób  nie  odreagować  jeżeli  mieszka  się  pod  jednym  dachem  z  czworonogiem,  o  którym  tyle  się  pisze  i  śmiesznie  i  złośliwie.
                
                    Historia  stworzenia  świata  z  punktu  widzenia  Jamnika.

1. Pierwszego dnia Bóg stworzył Jamnika.
 2. Drugiego dnia Bóg stworzył człowieka, żeby rozpieszczał Jamnika.
3. Trzeciego dnia Bóg stworzył wszystkie zwierzęta, aby Jamnik miał za czym biegać.
4. Czwartego dnia Bóg stworzył pracę, żeby człowiek wychodził regularnie z domu, a Jamnik mógł swobodnie po nim buszować.
5. Piątego dnia Bóg stworzył piłkę tenisową, żeby Jamnik mógł ją aportować albo i nie.
6. Szóstego dnia Bóg stworzył weterynarza, żeby Jamnik był zdrowy, a człowiek ubogi.
7. Siódmego dnia Bóg chciał odpocząć, ale musiał wziąć Jamnika na spacer.

                  Właśnie  mój  jamnik  prowadza  mnie  do  weterynarza,  jest  alergikiem.   Chodzi  z  kufą   w  trawie,  a  potem  zdejmuję  mu  z  tego  nochala,  dmuchawce.  Prycha,  kicha   ale  nie  odpuszcza,  przy  okazji  coś  go  "uźre"  i  gotowe.  Pojawiają  się   wykwity  na  skórze,  temperatura  i  apatia.  Dzisiaj  jest  już  dużo  lepiej,  bo  nawet  spał ... na   parapecie   i  pochrapywał.  Od  poniedziałku  chodzimy   do  weterynarza,  dostał   już   6  zastrzyków.   Tak  bardzo  się  boi,   że   trzymam   go  na  rękach   podczas   kłucia.  Sam  się  domaga   żeby  wziąć  go  na  "opka".  Jutro  też  idziemy  i  mam  nadzieję,  że  ostatni  raz.
                   Teraz  też  już  pochrapuje,  mój  słodki  futrzany  słodziaczek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz