niedziela, 28 sierpnia 2011

Sen.

            Miałam  sen  i  nie  jest  to  parafraza   słów  dr. Martina  Luthera  Kinga  ,  który  powiedział  "  mam  marzenie " .  Jego  marzenie  odnosiło  się  do  konkretnego  problemu  ,  a  problem  był  bardzo  poważny  ponieważ  dotyczył   niewolnictwa  i  różnic  rasowych  . I  have  a dream .
            Miałam  sen  ,  ale  jest  mi   głupio  o  nim  pisać  , skoro  wcześniej  nasunęło  mi  się  powiedzenie   M. L. K.  Tylko  skąd  mi  się  wzięła  taka  analogia  ?  Napiszę  tylko - to  był  piękny  sen  i  nie  byłam  w  nim  sama .
            Może  analogia  jest  w  tym  ,  że  marzenie  M. L. K.  się  spełniło  ,  a  mój  sen  był  piękny ?        
            Podświadomość   jest   nieodgadniona .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz