niedziela, 27 listopada 2011

Hurra !!!!!

             Wygrałam  konkurs  w  Krainie  Chwilowego Zapomnienia  .  Na  blogu   miłośniczki  książek ,  miłośniczka  jamników  napisała   i  wygrała  ,  naturalnie  książkę  .  Nie  wierzę  ,   muszę   jeszcze  raz  sprawdzić  ,  czy   rzeczywiście  los   tak  chciał  .  Tak , tak -  los  ,  to  nie  był   wybór ,  tylko  losowanie .  Nie  przeszkadza  mi  to  szczerze  cieszyć  się  z  wygranej  (  drugiej   w  moim   życiu  ) .
             Jak  się  czyta  ,  to  się  wygrywa !!!   Ja  czytam  ,  ponieważ   nauczyłam   się   czytać   ,  czytam   bo   lubię  ,  czytam   bo   u  mnie   po  prostu   wszyscy   czytali !!!   Tacy   jacyś   dziwni   ludzie  ,  ta   moja   Rodzina  ,  czytają  .   Tak   sobie   się  ,  dowartościowałam  ,  tym   poprzednim  zdaniem  .   A  co !? Wolno  .
              Sprawdziłam  , "  Excel   był   łaskawy "   i   właśnie   mnie  wylosował  .
             

2 komentarze:

  1. Ano był:) Najwidoczniej dobrze wybrał, bo pięknie się cieszysz. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło,że "wpadłaś" z gratulacjami.Dziękuje.
    Taka ta moja radość egzaltowana jak u nastolatki , a nie emerytki. Jednak nic na to nie poradzę - tak mi w sercu grało.

    OdpowiedzUsuń