środa, 30 listopada 2011

Wyznanie Julki .

           " Mamusiu  ,  ja  nie  mogłam   trzymać  za  Ciebie  kciuków   o  12 h. ,  bo  tańczyłam ".  Wyznała   Jula   matce ,  kiedy  ta   przyszła  po  nią  do  szkoły  .
             Dzisiaj  Kasia  ,  zdawała   i   zdała   egzamin  ,   dzięki    któremu   jest   wyżej  w  hierarchii  zawodowej  .  Wszyscy   mieliśmy   trzymać   kciuki  ,   jak   to  zwykle  się   robi   w  takiej   sytuacji  .  Taki  odwieczny  ,   nie   mający   wpływu   na   wynik   egzaminu  ,  gest  .
             Niestety   dziecku   nie  udało   się   ,   siła   wyższa  -  tańczyła  ( Mamusiu  ,  nie  mogłam  tańczyłam   hip -  hopa ) .  Nic  się  nie  stało ,  Juleńko  ,  przy   hip - hopie  ,  absolutnie   nie   można   trzymać  zaciśniętych  kciuków -  pocieszyła  mama , dziecko  .   Pomimo   tego  ,  Matka   zadanie   pozytywnie   wykonała  .  Chwała  Bogu  ,   na   kilka   lat   ma   dziewczyna   spokój  .  Pozostali   członkowie   rodziny   również  .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz