wtorek, 21 lutego 2012

Rok .

            Dzisiaj  mija  rok  odkąd   " bujam  się "  ( jak  mówi  młodzież )  w  cyberprzestrzeni .  Rok  zmian  i  stabilizacji . Rok  temu  byłam  nieszczęśliwa  i  bezradna  .  Dzisiaj  jestem  szczęśliwa .  Rok  temu  miałam  szesnastoletniego  psa  ,  dzisiaj  mam  sześcioletniego  .  Rok  temu  byłam  bez  samca  alfa  u  boku ... i  w  tym  roku  jest  tak  samo  .  Taki  stan  to  również  źródło  spokoju  i  stabilizacji  .
           Nie  ma  znaczenia  co  sądzi  na  ten  temat  mój  Zamiejscowy  Brat ,  który  uważa,  że  mówię  nieprawdę.  Kochany,  ja  jestem  szczęśliwa!  Ktoś  może  powie  - szczęściem  egoistycznym,  odpowiem - tak  egoistycznym.  Dlatego,  że  nie  chce  mi  się  już  żyć  dla  innych   i  żyć  ich  życiem.  Chcę  żyć  dla  siebie  i  pozostawać  w  stworzonym  na  własny  użytek  błogostanie .  Byłam  bardzo zmęczona . Co  będzie ze "szklanką   herbaty" na starość?  Nie wiem - pożyjemy, zobaczymy.
           Przez  rok  nic  nie  zmieniłam  w  szacie  graficznej  bloga.  Najpierw  było  to  spowodowane  nieumiejętnością  dokonywania  zmian,  potem  doszłam  do  wniosku  , że  właściwie  pamiętnik ( taki  jest  charakter mojego  pisania ) powinien  skupiać  na  treści ,  a  nie  na  dodatkach .  Zresztą  Kasia  też  tak  uważa ,  a  jest  ona  dla  mnie  najważniejszą  osobą  na  świecie  .  Kocham  ją   i  oceniam , czasami  może  zbyt  surowo .

4 komentarze:

  1. To już rok ? wierzyć się nie chce.Wydawało mi się,że niedawno robiłyśmy konsultacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsultacje?Aszka-to dzięki Tobie chwyciłam pierwszy oddech!Dziękuję Ci.
      Czas niestety pędzi,goni,leci,płynie,umyka,ucieka.Co jeszcze robi czas,oprócz tego,że nie chce stać w miejscu?-przecieka przez palce.Ot co!
      Na szczęście,ja się już nigdzie nie śpieszę.Pa.

      Usuń
  2. Aj jaj jaj, toż to prawdziwy blogostan:) Gratuluję w takim razie... spełnienia. Myślę, że jednym z największych celów naszego życia jest spokój, więc skrycie zazdroszczę. No i taka nieistotna informacja: lubię tu zaglądać:)

    Ściskam urodzinowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uściski i gratulacje.
      Nawet się nie spostrzeżesz,jak będziesz się delektować własnym poczuciem spokoju.
      Informacja,którą nazwałaś nieistotną jest dla mnie niezwykle ważna.

      Pozdrawiam:)

      Usuń