piątek, 8 marca 2013

Spełzł plan.

                   Miałyśmy  plany ...,  że zrobimy  sobie  babiniec  na  8  marca,  czy  może  raczej  kobiece  party  to  będzie. Okazało  się, ani  babiniec  ani  kobiece  party.  Plany  mają  to  do  siebie,  że  lubią  spełznąć  na  niczym,  nasz  plan  tak  właśnie  spełzł. Obiektywne  przeszkody  pokrzyżowały  plany  moim  koleżankom,  a  tym  samym  i  mnie.  Trudno,  mam  nadzieję,  że  jeszcze  niejeden  dzień  8  marca  przed  nami.
                    Na  konto nieudanego  party,  zrobiłam  przegląd  posiadanego  w  domu  alkoholu.  Wow,  przerosło  to  moje  oczekiwania.  Napotkałam  na  tym  przeglądzie  mini  buteleczkę  wina  musującego.  Nie  zastanawiałam  się  zbyt  długo  i  rozprawiłam  się  z  jej  zawartością.  Dobrze,  że  tylko  tak  to  się  skończyło,  chociaż  cały  wieczór  jeszcze  przede  mną.  Czy  coś  jeszcze  się  zdarzy,  nieprzewidywalnego  naturalnie,  bo  przewidywalne  nie  ma  takiego  smaczku  i  jest  przewidywalne.
                   Tymczasem  znowu  wiatr,  znowu  przymrozek,  znowu  śnieg.  Może  dobrze,  że  pada  bo  przynajmniej  sterczące  ponad  ziemią  pędy  krokusów,  tulipanów  i  narcyzów  nie  przemarzną.  Ciężko  w  tym  roku  przyrodzie,  pewnie  tak  samo  ciężko  jak  ludziom.  Mój  ogródek  jest  jeszcze  bardzo  ubogi,  kwitnie  dopiero  kilka  przebiśniegów.  Gdzie się  podziały  krokusy,  gdzie  pierwiosnki.  Jeszcze  cisza.
                   

4 komentarze:

  1. Nie znoszę jak plany nie są realizowane, ale to nie zawsze tylko od nas zależy. Ja siedząc przy kompterze piję sobie wiski z lodem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym przypadku wszystko działo się poza mną,sama jestem w doskonałej kondycji psycho-fizycznej.Czego Tobie też życzę.
    Narobiłaś mi apetytu na wiski z lodem.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ӏ read this piece of ωгіting fully аbout
    the сompaгiѕοn οf
    most up-tо-date anԁ ρгevious tеchnolοgіes, it's remarkable article.

    Feel free to visit my web blog; dentysta wroc�aw

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you for the invitation, I will try to visit.

    OdpowiedzUsuń