sobota, 27 kwietnia 2013

Znowu długi....

           Mój  długi  weekend  trwa  już  sześć  lat.  W  tym  roku  osoby  pracujące,  przy  właściwej  kombinacji,  mogą  mieć  nawet  dziewięć  dni  wolnego.  No  i  moi  tak  właśnie  pokombinowali.  Wczoraj  wylecieli  do  Paryża. Wczoraj  padał  tam  wiosenny,  ciepły  deszczyk  co  wprawiło  Kasię  w  zachwyt,  a  i  dalszym  zachwytom  nie  było  końca.  Nie,  nie  nad  urokami  miasta,  tego  przecież  nie  zdążyli  jeszcze  poznać,  ale  nad  przyrodą.  W  Paryżu  jest  bardzo  ciepło,  bardzo  zielono  i  bardzo  kolorowo.  Zielone  drzewa  i  kolorowe  kwiaty  przy  właściwej  pielęgnacji,  odpowiedniej  dbałości   wyglądają   przepięknie.  Taką  ferię  barw  zobaczymy  dopiero  za  kilka  dni,  może  nie  będzie  taka  dopieszczona  jak  w  Paryżu,  ale  też  będzie.  Trochę  nam  niestety  brakuje  tej  społecznej  kultury,  ciągle  pokutuje  przekonanie,  jak  coś  nie  jest  moje  to  po  co ... po  co  o  to  dbać.  Wiosna  jest  tak  samo  piękna  w  każdym  zakątku  świata,  na  mojej  prowincji  też.
          Dzisiaj  Julka  ma  urodziny,  przypominam  sobie  nasze  świętowanie  sprzed  roku  i  trochę  za  mim  tęsknię.  Dzisiaj  mogłam  wysłać  jej  tylko  mms-a.  Dobrze,  że  moje  dziewczyny  odwiedziły  mnie  tydzień  temu,  to  przynajmniej  sprawa  prezentów  jest  czytelna.
          Urodziny  ma  również  mój  Przyjaciel,  któremu  największy  prezent  sprawiła  wnuczka...Alicja  przychodząc  wcześniej  na  świat.  Jutro  Alicja  z  mamą  wracają  już  do  domu.

4 komentarze:

  1. Świat się kurczy a wolne wydłuża.
    Miłego wypoczynku.Odezwę się jak już będę po.Idę jutro i zdziebko mam pietra

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie napisałaś "Świat się kurczy",to prawda.Mnie odpowiada życie w globalnej wiosce.
    Wiesz, ja chyba nie chcę wypoczywać, ja jestem wypoczęta! Deczko bym tylko pospała,ale z tm jak wiesz są rodzinne problemy.
    Przed niewiadomą zawsze ma się pietra, ale spoko....dasz radę.:) A potem nastanie mój czas?

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje wiosenne wakacje też będą w Paryżu i mam nadzieję, że też będę zadowolona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Będziesz, będziesz zadowolona na pewno.Wspaniałych przeżyć Ci życzę.Na dodatek taka cudowna pora roku.Trzy razy byłam w Paryżu i za każdym razem inaczej go odbieram.
    Pomimo piękna Paryża, ja wolę Rzym. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń