wtorek, 12 kwietnia 2011

Pomylił się.

      Ks. Tischner pomylił się !!!
      Mówił  i  pisał  , że  wg . górali  są  trzy prawdy :  1) święta  prawda ,
                                                                                      2) tyż  prawda ,
                                                                                      3) gówno prawda .
    Prawd jest więcej , bo są jeszcze prawdy  Prezesa - prawda  mojsza  i  prawda  twojsza .Naturalnie najprawdziwsza prawda , to  prawda  mojsza . Dzisiaj  Adam  Hofman  z  błyszczącymi , pewnie  od wstydu  oczkami , opowiadał dyrdymały i umacniał poglądy Prezesa . Wydaje mi się , że w tym człowieku są ogromne pokłady agresji i zaciętości . Ciekawa jestem ,czy sam wierzy w to co mówi.
    Jestem przerażona , na moich oczach rodzi się faszyzm .
W takich momentach - optymizm się przydaje , mam nadzieje , że  jesienią  przegrają ( znacząco! ) kolejne wybory.
   Może to za wiele optymizmu ?
                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz