czwartek, 8 marca 2012

Jak nie, jak tak.

            Z  okazji  Międzynarodowego  Dnia  Kobiet,  dostałam  dzisiaj  od  młodej  i  atrakcyjnej  kobiety,   taki  sms  :

            Dzisiaj  Dzień  Kobiet,  więc  piersi  w  górę
            i  odrzuć  z  twarzy  gradową  chmurę!!!
            Niech  żyje  cellulit  i  kurze  łapki,
            bo  i  tak  jesteśmy  fajowe  babki!!!

            Jak  nie,  jak tak!!!
    
            Osobiście  akceptuję  dowcipne  okpiwanie  samej  siebie i  odnoszącą  się  do  danej  sytuacji  rzeczywistość.  Jednak  nie  przesłałam  go  dalej,  ponieważ  poczucie  humoru  na  własny  temat,  wśród  moich  rówieśniczek,  jest  różne.  Mnie  ta  rymowanka  śmieszy,  a  ponieważ  pamięć  jest  ulotna,  dlatego  umieściłam  ją  w  tym  miejscu.  Tutaj  nie  zginie.
            Ten  śmieszny  wierszyk  przysłała  mi,  29 letnia  Karolina,  chora  na  SM.  Najwyraźniej  świętowała,  najwyraźniej  z  uśmiechem.  Pokazuje  wszystkim,  że  życie  z  wyrokiem  może  być  normalne.
           Dzień  się  kończy,  świętowanie też.  Przede  mną  jeszcze  ostatni  spacer  z  Kajtkiem,  a  potem  do  łóżeczka  tym  razem  z  Williamem  Whartonem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz