niedziela, 15 maja 2011

Taka karma .

           Czegoś dzisiaj doświadczyłam , znowu mnie zabolało .
           Zabolało mnie , tylko nie wiem dlaczego : czy dlatego , że jestem zbyt  wrażliwa ( bo jestem ) ; czy dlatego , że  jestem  drobiazgowa ( bo jestem ) ; czy dlatego , że zawiodłam się na lojalności  wśród przyjaciół (sama jestem lojalna " na zawsze" ). Dlatego wszystko boli  mnie bardziej , mocniej  i  dłużej . Taka karma .
            Naturalnie , żeby  poprawić  sobie  nastrój  -  biegusiem  do lodówki  po zamrożone ciasto, rozmroziłam - jem , i jem , i  jeszcze będę jadła , dopóki nie zjem . Tymczasem  gruba  pupa , rośnie  sobie  i rośnie. No i  cóż  na to poradzę , niech rośnie .
            Cieszę  się , że  jutro poniedziałek , pójdę  do ogródka  i "dorobię " sobie  endorfin  bez  słodyczy .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz