wtorek, 22 marca 2011

Debata : Rostowski - Balcerowicz.

         Wczoraj,wieczorem oglądałam debatę w sprawie OFE .Jestem wprawdzie poza tą opcją ,ale chcę wiedzieć " o co,ten spór "?.Sporo na ten temat już wiedziałam,bo przysłuchiwałam się wcześniej niektórym dyskusjom .Utwierdziłam się  teraz, w słuszności decyzji rządu .Jakież było moje zdziwienie ,kiedy dzisiaj rano okazało się ,że większość "słuchaczy" popiera Balcerowicza. Już nic z tego nie rozumiem.
 Przede wszystkim prof. Balcerowicz  nie  odpowiadał  na wszystkie pytania ,pomimo tego,że minister Rostowski , zadawał je kilkakrotnie .Natomiast Minister nie zachował się "grzecznie,"w stosunku do Profesora, bo mu "tykał".Mnie to drażniło bardzo.
          Dla poprawienia nastroju ,pójdę  do ogródka .Piękna pogoda,chociaż poranek był mrożny.

1 komentarz:

  1. Jak nie wiadomo o co chodzi to zawsze chodzi o pieniądze.Przyjemnej pracy

    OdpowiedzUsuń