piątek, 11 marca 2011

Tego samego dnia - piątek.

           Dzisiaj też jestem niezwykle szczęśliwa, nie byłam wprawdzie w ogródku , ale popikowałam pelargonie,   wg.kalendarza  biodynamicznego dzisiaj jest dzień  korzeniowo - kwiatowy. Marniutkie te  pędy ,ale daję im szansę. Zrobiłam inaczej niż zwykle ,posadziłam je od razu do skrzynki,a nie do rozpuszczalnych doniczek.
           Naturalnie z samego rana byłam na czacie , pochwaliłam się krokusami ,poleciłam dietę dr.Dukana no i tyle,dzisiaj nie było Jerrego.
           W odległości  ok.240 km.od brzegów Japonii doszło do trzęsienia ziemi o sile zbliżonej do 9 stopni w  skali Richtera. Skutki trzęsienia nie są tak straszne , jak skutki po fali tsunami ,która miała 10 m. wysokości i na oceanie przesuwała się z prędkością 800 km.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz