wtorek, 15 marca 2011

Wtorek - 15 marca godzina 15.30.

         Dwukrotnie dzwoniło do mnie moje dziecko .Znowu ma grypę żołądkową,życzyłam jej - przyjemnego s.......Nie roztkliwiałam się - kochanie,tak często w tym roku - dopada Cię choróbsko itp. Wprawdzie trudno mi  być w swoich  stosunkach  z  nią  tak powierzchowną ,ale skoro przyjęła takie  standardy zachowań, więc ich przestrzegam.Jeszcze ani razu nie zapytała mnie -dlaczego? Tymczasem,ja postępuję wg."Starych przykazań" Alexandra Czartoryskiego- "Codzienne życie tak prawdy odsłania,
                                            jak je wskazują stare przykazania.
                                            Nie czyń drugiemu,co Tobie nie miłe,
                                            tego,co miłe,nie czyń mu na siłę.
                                                    Kochaj bliżniego,jak siebie samego!,
                                                    lecz do kochania,nie zmuszaj bliżniego.
                                                    Oddaj drugiemu,jak sobie szacunek,
                                                    tak wyrównany będzie rachunek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz